Segmen jelajah blog 2011: Aku ni blogger lelaki!

on 11 Mac 2011



Link kan ke entri ni : Settle


Kenapa aku berblog?
Ada 2 sebab. 1st, aku perlukan 1 medium untuk aku luahkan apa yang terbuku dalam hati dan aku nak apa yang diluahkan tu dibaca orang ramai! Start dari situ, jadi minat. 2nd, duit.


Kenapa blogger lelaki lebih kreatif dan lebih mudah dapat perhatian dari blog wanita?
Aku rasa, jawapan dia ialah kemahuan.. Mahu atau tak.. Tu je. Bukanlah maksud aku blog wanita ni tak best ke hapa. Ada jugak blog wanita yang ramai suka.. Tapi mungkin sebab lelaki ni ditanam dengan sikap "cemburu" atau "pantang dicabar", lagi-lagi bila tengok blog-blog yang dikenali punya entri, prestasi dan earning yang diaorang dapat atau blogger lelaki tu dah set matlamat yang nak dicapai untuk blog dia, tu la yang buat blogger lelaki ni berusaha keras dan lebih kreatif.. Em bagi aku, kemahuanlah jawapan untuk soalan ni.

Blog wanita yang anda suka baca?
- Cik epal
- Wan nurfazrini
- Redmummy
- Yuyu Zulaikha

Mohle join!
Ranking: 5

{ 0 ulasan... read them below or add one }

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...