Aku nak update tapi..

on 19 April 2011

Aku nak update tapi.. Idea kering ar..

- Bukan.. Kau sebenarnya malas 'bergerak'.. Dah tahu idea kering pergila cari idea. Mana ada idea jatuh dari langit?

Aku nak update tapi.. Bz ar..

-Bz macam mana pun, mesti ada 1 jam kau free.. Lainlah kalau kau PM.. Sambil buat kerja, sambil fikir-fikirkan idea lah.

Aku nak update tapi.. Aku ada masalah ar sekarang ni. Takde mood ar..

-Masalah punca kau takde mood nak update? Jadi elakkan diri dari dapat masalah.


Aku nak update tapi.. Aku tak tahula nak cerita apa.. Blur!

-Kau buat apa hari ni? Kau makan apa hari ni? Mata kau tengok apa hari ni? Semua tu boleh dijadikan cerita.

Aku nak update tapi.. Aku kerja outdoor..

- Kau balik kerja, buat 2,3 entri pastu set ke autopost. Kalau rasa susah, simple-kan entri tu..

Takde alasan sebenarnya!! Melainkan fikiran tu tak mampu nak proses apa2 idea lagi..
Ranking: 5

{ 0 ulasan... read them below or add one }

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...