Exposed! (2) : Blog dia yang best gilak

on 23 April 2011

Aku dapat tahu pasal blog ni dari segmen abang six pack. Apa yang aku boleh kata - Walauwehh!! Blog ni yang memang serius awesomeness!! Serius!

Template blog yang simple, tak berat. Just nice! Entri pun serius best! Bukti? Komen menimbun disitu. Haaa.. Berkali-kali dah aku masuk blog ni persepsi aku tetap sama. Memang best! Cuma yang kurang, dia jarang updatelah. Haiyaaa

Ok blogger lelaki, kalau kau jenis gatal tak bertempat pergi terjah blog ni. Aku tak tahu la blogger ni single lagi ke atau tak tapi tak salah mencuba kan? Ahaks! Lari topik pulekk. Ok cakap banyak pun tak guna, nak merayau ke blog tu - picit link tu (jangan risau kali ni aku tak letak link blog aku =.=)
Ranking: 5

{ 0 ulasan... read them below or add one }

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...