Segmen weh! itew punyew aling jijik oteh!

on 23 April 2011


Aku nak join segmen ayat paling jijik yang di-organized oleh jiran aku - abang zam 

Okeh ini ayat aku super duper jijik dari aku. Mungkin paling terbaik antara yang join segmen tu : 

Kukah kaw kak kapatkan kenkiki klok kendiri.. Kukahh.. Kacam kana kak kapatkan kenkiki klok?? Kawak koleh kakikahu?? 

Kah kah amacam? Faham tak ayat aku? Keh keh

Moral of the segmen (aku tambah sendiri) : Aku tahu ada yang masih guna bahasa yang susah nak faham dalam entri.. Tak pun sengaja putar belitkan ejaan ayat. Trademark?? Trademark amendanya!! Kalau ayat tu tak hilang maksud asal dia takpelah jugak. Ini sampai bengong fikiran pembaca dibuatnya. Last-last pembaca pun tekan pangkah. So sila ubah ye

Moh join! Klik je gambar kat atas tu


Ranking: 5

{ 0 ulasan... read them below or add one }

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...