Selesai jugak akhirnya!!

on 23 April 2011

Tempat praktikal.. Kalau belah malam, horror gila






Alhamdullillah..! Akhirnya.. Berjaya jugak aku tamat menamatkan latihan praktikal yang banyak menyusahkan aku selama ni. Bebas akhirnya dari masalah komunikasi dan suasana kerja yang suram yang memang menyakitkan hati dan menyemakkan fikiran pekerja.

Praktikal memang berguna untuk pengalaman tapi aku rasa, kalau terus start keje pun apa beza dia? Kan? Pengalaman jugak tu.. Dang! Serius membazir masa.. Orang lain dah bergaji, poket ada duit, kita seluk poket yang ada habuk je. Huh..
Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...