Romantika pelanggan broadband

on 22 April 2011

Cik customer servis : Encik nak tamatkan langganan broadband encik? Sebelum tu, boleh tak encik bagitahu sebab dia? Maklumat dari encik penting bagi pihak kami supaya kami boleh improve kan lagi servis kami.

Pelanggan : Cik, bersyukurla sebab cik dah kurang seorang pelanggan yang bakal mengumpat dan memburuk-burukkan lagi servis broadband dari syarikat cik yang sedia teruk ni. Dan bersyukurla saya tak MAKI cik dan seluruh keturunan cik.


*Kalau bagitahu pun sebab dia sama je
Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...