Santai Ben Ashaari : Kenapa aku seorang blogger?

on 28 April 2011


Kenapa aku seorang blogger? 

Kenapa aku seoran blogger? Kenapa aku seorang blogger? Keeenapa aku seorang blogger? Panjang cerita dia.. (mampus kena debik pulak aku nanti)

Aku pendekkan la - Mula-mula terpengaruh dengan member. Member duk maki hamun dalam tu, aku tengok macam best je. Lagipun masa tu life aku penuh dengan problem, so aku perlukan tempat untuk lepaskan tekanan. Tak lama lepas tu, aku terbaca 1 blog ni yang berjaya bukak mata aku akan keindahan blog yang sebenar. Start dari situ, aku mula faham maksud 'kenapa jadi blogger'. Then jadilah aku yang sekarang ni. 

Berapa entri update sehari?

Buat masa ni, lebih dari 5.

Ben ashaari dengan kau, siapa lagi hensem?

Soalan apa ni? Mestilah aku. Hishh


*Yok join! Kalau nak join klik header tu!
Ranking: 5

{ 0 ulasan... read them below or add one }

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...