Buku blog

on 28 April 2011









































"Buku blog amende oi???" Mungkin kau akan cakap gitu lepas nampak cover buku tu. Actually gambar no.2  isi dalam buku tu. Keh keh

Buku ni tempat aku rancang entri harian blog aku. Entri apa yang boleh aku sumbat dalam blog, berapa entri aku boleh published dalam 1 hari semuanya aku tulis dalam buku ni. Beberapa teka teki blog yang tetiba muncul dalam kepala otak pun aku sumbat sekali.

Apsal sampai buat macam ni? Tebiat nak mampos? - Sebab aku cepat lupalah. Kalau lupa rugiler aku.

Aku cadang kau pun buat cenggini. Serius memang membantu. Guna buku nota 555 pun gerek dah. Kalau kau nak la kan.


*Kalau kau suka-suka jer berblog jangan ikut. Nanti orang kata kau gila
Ranking: 5

{ 0 ulasan... read them below or add one }

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...