Exposed! (7) : Blog dia yang best gilak

on 08 Mei 2011

Aku start baca blog ni masa owner blog SPM link blog dia kat profile aku. Walaupun jarang komen memang aku selalu masuk lah blog ni untuk menceriakan diri aku bila aku datang bulan (moody). Sentiasa serius memang tak best. Keh keh..

Template sesejuk mata memandang. Biru gitu.. Ahaks! Entri dia walaupun nampak 'gitu', tapi ada mesej dia. Aku pasti terhibur baca entri dia yang 'gitu'. Tak dapat disangkal lagi kebagusan entri yang 'gitu' sebab komen banyak dan jumlah share yang tinggi setiap entri yang 'gitu'. Awesome!!

Apsal aku banyak cakap 'gitu'? Hahah korang bacalah kalau nak tahu. Tak layak aku nak cakap lelebih sebab blog ni memang best! Ok nak merayau sini picit!!
Ranking: 5

{ 0 ulasan... read them below or add one }

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...