Soalan bodo part 2

on 02 Mei 2011

Ini tidak rasional sama sekali. Sejurus lepas jari jemari ni klik 'published' untuk entri pagi tadi, terus pandangan aku jadi gelap balik. Aku tak berdaya nak melawan. Terus tertido terlajak sampai 4 jam. Klempes

Ni baru lah nak sambung mengadap blog. Nak dijadikan cerita, sebelum mengadap blog rasa lapar gila. Usus dalam perut aku ni bukan takat berbunyik-bunyik tapi diaorang siap jamming pulak lagi. Lebih-lebih dah ni. Seraya aku mendengar bunyi perut makin kuat aku berkata - Weh ada gig ke hapa? Flyers aku tak tengok pun?

*Ok tak lawak
 
Er.. So aku terus jenguk dapur. Nasi sudah terhidang atas meja. Tinggal nak letak lauk, kuah secepot dua. Lepas basuh tangan, boleh pulak aku tanya nenek  - harini makan nasi eh?

Pap! Terus aku tepuk dahi aku. Adik dengan nenek dah pandang slack je kat aku.. Dah nasi terhidang atas meja confirmlah makan nasi! Takkan makan speghatti pulak?? Aduii soalan apalah kau tanya ni.. 

Bab soalan bodo ni, kita bukan sengaja nak cakap tapi dia automatik. Terlepas jugak cakap. Ni kalau dengan awek buat macam ni, serius jatuh saham beb. Adeh..


-Eh? Ada segmen la kalau yang kau boleh join.. Khas untuk kaki kutuk/kritik guna kepala lutut. Rilek ar.. Cuti hari ni! Kalau takde idea sangat baik join segmen tu. Ni, picit
Ranking: 5

{ 0 ulasan... read them below or add one }

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...