Tolonglah aku!!!!

on 05 Mei 2011

Tanpa jirim, tanpa zarah, tanpa jasad..

Bila dia datang, diriku tak mampu berbuat apa-apa.. Andai aku guna kekerasan, dia pasti dapat menepis! Dia takkan berlalu pergi! Tolonglah aku..

Bila dia bagi arahan, aku pasti tak mampu berkata apa-apa.. Aku tunduk kepada dia dengan sendirinya.. Dia tak kuat tapi kata-kata dia berkuasa..! Aku seolah-olah terpukau! Tolonglah aku..

Saat dia mula merasuki badanku, pandangan aku mula jadi gelap.. Hati aku meronta-ronta kerana masih ada urusan belum aku settlekan.. Tapi, aku tak dapat buat apa-apa..! Tolonglah aku..

Bila aku sedar semula, aku dah tertinggal banyak perkara.. Walaupun tenaga aku pulih selepas itu, tapi disebabkan ada urusan yang belum aku selesaikan hati aku jadi tak tenang.. Semuanya kerana dia. Aku benci dia.. Aku benci dia.. Arghh tolonglah aku!!!



Aku taknak tertidur lagi!! Taknak tertidur sebelum kerja tak settle! Tolonglah aku weh!!!!!!!!!




P/s - Macam mana nak lawan rasa mengantuk ah?
Ranking: 5

{ 0 ulasan... read them below or add one }

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...