Middle finger to bloggers

on 04 June 2011

Semalam punya cerita kalau tak silap. Hm pasal video klip lagu yang kontroversi baru-baru ni, kata-kata kesat tu ditujukan pada bloggers. Screen shot? Sila cari sendiri.. Malas aku nak letak sini.

Punca? Rasanya pasal ramai bloggers bagi pendapat yang dia tak setuju pasal video tu. Ekceli, pelik gak.. Nak marah pasal apa?

Dah vid tu ada adegan cenggitu walaupun tak melampau.. Confirmlah orang komplen. Kalau vid tu 'clean' aksi dia memang takkan ada yang bersuara..

Senang je nak faham pasal ni. Ini malaysia. Kita ada batas kena jaga. Kalau takde tapisan atau batas dari segi idea kat malaysia ni, apa akan jadi? Kau boleh fikir sendiri kesan dia.. Kesan yang berlaku ialah kesan untuk jangka masa panjang, bukan pendek!



*Patutnya dia berterima kasih kat bloggers yang buat respon pasal vid tu. Kalau tak vid tu tak 'meletup'.  Lalalalaaa
Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...