Yang dah kahwin pun masih gatal lagi..

on 01 June 2011

Kahwin memang best. Maksud aku best ni, dapat jugak bersama dengan yang tersayang. Kiranya dah terikat la. Ada yang kata bila dah terikat ni tak perlu risau dia pergi kat orang lain.. Betul ke? Ahaks..

Ni dari apa yang aku nampak. Depa yang dah berkahwin ni kadang-kadang tak sedar pasangan tu dah bz menggatal.. Terfikir jugak aku, awatlah dah kahwin still gatal lagi? Gatal dengan bini atau suami sendiri memang takpe pun tapi dengan orang 'luar'. Boleh jadi kawan dia, isteri atau suami orang, atau bekas kekasih dia ke..

So bila jadi macam tu, peratus pasangan akan main kayu tiga agak cerah. Bila dah curang, hmm faham-faham jelah. Macam-macam kesulitan yang menyusahkan mesti timbul.. Dengan yang tak bersalah pun akan terlibat sekali. Silap haribulan tahu-tahu je dah kahwin. Haihh..

Ekceli, nak tegur dah besar.. Patutnya dah matang dalam berfikir. Senang macam nilah. Kita kat dunia ni, hidup dengan dua hukuman. Dosa ada, pahala ada. Pilihlah yang mana sepatutnya dipilih untuk kesenangan akhirat kelak..
Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...