Gambar Anak Sheikh Muszaphar Shukor

on 26 July 2011

Gambar anak angkasawan negara, sheikh muszaphar shukor. Diaorang sah bergelar ibu bapa lepas isteri dia, Dr.halina mohd selamat melahirkan anak sulung diaorang dengan kaedah bersalin dalam air. Macam mana kaedah bersalin dalam air tu? Pertama kali aku dengar ni..

Nama anak sangat cun, sophia isabella. Nama cun dan sangat comel.. Yang tak best ada dua gambar je anak diaorang ni. Halina mengambil masa selama 18 jam (fuuuuu!) untuk melahirkan sophia! Ada 1 perkara yang aku respek pasal perempuan ni.. Ustaz aku ada cakap, sakit no.1 kat dunia sakit nak lahirkan anak.. Tapi ada jugak isteri yang nak anak ramai. Aku respek endurance perempuan yang sangat tinggi!






























 Sumber : Zon artis

Ranking: 5

{ 1 comments... read them below or add one }

kyra dawson said...

Er ..xprnah denga kea kaedah beranak dlm air?..ce cari kt google,youtube..org puteh sllu pkai kaedah niy..kt Mlaysia xde lg kot.. (=


29 December, 2011

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...