Harga Terkini Kereta Proton Saga Fl

on 09 Ogos 2011


Info harga terkini tentang kereta proton saga fl. Tengah merayau kat 2day blogger tadi aku terbaca entri ni. Jadi aku rasa nak kongsi kan pasal harga proton saga fl ni kat sini. Kalau dari pendapat aku, aku rasa harga proton saga fl ni berpatutan lah jugak.. Kira just nice lah untuk kereta baru. Tak terlalu mahal dan tak terlalu murah..

Harga : 
- Rm 37, 998 untuk 1.3 standard M/T
- Rm 40, 998 untuk 1.3 standard A/T
- Rm 40, 698 untuk 1.3 executive M/T
- Rm 43, 298 untuk 1.3 executive A/T

Betul tak? Harga memang ok kan untuk kereta baru? Cun.. Hurmm kereta aku kereta mr.bean.. Tah bila baru dapat tukar tah. Agak-agak trade in boleh tak? Pff

Sumber : 2dayblogger




Ranking: 5

{ 0 ulasan... read them below or add one }

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...