Aaron Aziz Sah Jadi Penduduk Tetap Malaysia

on 11 April 2012

Aaron aziz sah jadi penduduk tetap negara malaysia? Tahniah! Ni dah tentunya 1 berita baik untuk peminat yang tertanya status pr dia, lagi-lagi selepas isu kenyataan tah apa-apa zed zaidi di twitter dia 2 hari lepas. 


Berdasarkan sumber dari blog gua, aaron mengatakan dia dah pun secara rasmi menjadi penduduk tetap malaysia. Cuma tunggu masa je untuk ambil dokumen-dokumen penting. Pada yang tak tahu, antara sebab aaron memohon tukar status penduduk ialah untuk memudahkan urusan kerja. Sebab boleh dikatakan tawaran lakonan yang diterima sekarang kebanyakkannya adalah dari malaysia. Semoga status kerakyatan aaron sekarang akan memudahkan urusan kerja dan meningkatkan lagi prestasi beliau sebagai pelakon.

Sebelum ni zed zaidi ada mengatakan dia lebih berbangga kalau rakyat malaysia yang menang abpbh 2011 kat twitter dia. Sekarang aaron aziz rakyat malaysia. Apa pulak reaksi zed selepas ni?
Ranking: 5

{ 3 ulasan... read them below or add one }

aindzaya berkata...

no komen..erk..btw congratz la..
da berduit ..dapat keta lagi..duit lagi..kalau la harta harta tu di infakan pada golongan miskin..subhanallah..kerana mereka amat memerlukan..

"Harga diri dan iman.".


11 April, 2012
♥ Nana BamBam ♥ berkata...

ni la zaman artis melayu kat malaysia nie....sikit2 nak buat provokasi bagai...


11 April, 2012
Unknown berkata...

biase lh...nak tarik perhatian peminat....klau tak kisah artis kat malaysia jd boring nnti....


16 Oktober, 2012

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...