Gambar Kereta Milik Zizan Dan Aaron aziz

on 20 April 2012

Gambar kereta mewah milik zizan raja lawak dan aaron aziz - Hasil kerja keras diaorang selama ni, zizan dan aaron akhirnya berjaya memiliki kereta idaman sendiri. Kita tahu yang zizan dah angkat sebijik evo 10. Aaron aziz pulak angkat sebijik m7 japan gtr r600, dragon edition. Fuh!! Meleleh air liur tengok kereta diaorang ni beb!! 


Berapa harga tak payah cerita. Sah-sah orang ada banyak duit je boleh pakai kereta macam ni. Tapi yang betul-betul menarik perhatian aku ialah kereta aaron aziz. Terserlah habis aura gengster dia dengan kereta gtr dragon. Aku rasa kalau dia pergi mana-mana nanti then orang nampak, orang pun takut nak tegur sebab namapk lambang naga kat kereta dia. Hehe gurau. 

Anyway jom layan lagi beberapa gambar kereta diaorang! Kredit gambar Oh bulan :






Ranking: 5

{ 5 comments... read them below or add one }

[k]o{q}i[n] said...

aku ngn aaron minat kete yg sama la.. aishh


20 April, 2012
Anonymous said...

Zed Zaidi (ZZ) ada keta apa?


-AIM


20 April, 2012
Unknown said...

zed zaidi ada kete wak segan..hehe


17 June, 2012
Unknown said...

zed zaidi ada kete wak segan ...! uppps


17 June, 2012
syida said...

Cantik keta aaron ngan zizan....ade class gitu....


14 October, 2012

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...