Lagu Cinta Bersatu Liyana Jasmay, Lirik Dan Video

on 01 April 2012

Lirik lagu cinta bersatu nyanyian liyana jasmay beserta video klip - Lagu terbaru dari liyana jasmay dan jangan risau, kali ni lagu ni tak tiru avril macam lagu liyana yang dulu tu, aku tak percaya cinta. Hehe. Cuma komposer je masih sama, ghaz abu bakar.

Anyway, aku dah dengar lagu ni. Ok lah jugak. Cuma aku rasa liyana kena cari keunikkan sendiri ah kalau betul nak maju dalam bidang nyanyian ni. Tak boleh sekadar cipta lagu dan nyanyi je. Hurmm so ni lagu dia.



Lirik lagu cinta bersatu nyanyian liyana jasmay :

Di matamu ku berharga
Kau perlakukan aku
Lebih dari mencintai dirimu
Di dekatmu ku merasa
Bahagianya aku
Dapat ruang cintamu
Hanya kamu saja
Yang mampu begitu
Tulus Mengerti aku
Kau sempurna bagiku
Tak kurang sesuatu
Kau terima apa adaku
Ku sempurna bagimu
Tak kurang sesuatu
Cinta bersatu Gayamu
Sifatmu Cara mencintaiku
Yang membuatku diriku jatuh cinta padamu
Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...