Rita Rudaini Dan Aidil Zafuan Bercerai

on 12 April 2012

Pelakon rita rudaini dan aidil zafuan akhirnya bercerai - Kesian rasanya bila aku kenangkan nasib rita sekarang. Macam yang kita tahu, rumah tangga mereka agak bergolak sebelum ni. Terbaru, berdasarkan utusan malaysia semalam, status mereka dilaporkan bukan lagi suami dan isteri.


Aidil dikatakan memohon cerai hanya dengan menghantar sms pada rita dan yang paling menyedihkan, sms tu dihantar pada hari jadi ke-36 rita. Bawah ni antara kandungan sms yang dihantar aidil :

“Saya sudah failkan benda itu (perceraian). Peguam saya akan maklumkan lebih lanjut kepada awak.” 

Ini pulak jawapan rita bila ditanya wartawan utusan malaysia tentang penceraiannya :

“Saya terima apa yang sudah tertulis. Kami bernikah di Thailand, mempunyai dua anak dan sekarang ini saya bakal bergelar ibu tunggal, semua ini takdir hidup saya"

Rita jugak ada mengatakan yang dia tak sedih atau kecewa dengan penceraian ni. Tapi aku tahu, apa yang dia rasa sekarang, cuma tuhan je yang tahu. Anyway, terlajak perahu boleh u-turn, terlajak kata, tak boleh tarik balik. Yang paling penting, diharapkan anak-anak tu taklah terabai. Semoga kedua-dua pihak dapat menghadapi dugaan ni dengan tabah.
Ranking: 5

{ 4 comments... read them below or add one }

Rozuan Ismail said...

betul tuh, jangan anak terabai nanti dah la ye


12 April, 2012
acan ketot said...

erm.. susah kahwin tanpa restu keluarge...


12 April, 2012
Anonymous said...

Tapi sebaliknyer.. kalau keluarga memahami dan lebih pentingkan perasaan anak2...


21 April, 2012
dhiYa syazLina said...

saba jeala rita . dugaan tu sume . kenape baru skrg nak cerai ?? kenape tak sebelum nie ?? aidil sayangkan rita tapi atas desakan keluarge memang akan jdie mcm nie . yg penting saba kayh .. lurve u ..


29 May, 2012

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...