Aaron Aziz Sebagai Chef, Jadi Cover Majalah Aroma

on 30 Mei 2012

Aaron aziz sebagai chef, jadi cover majalah aroma! Siapa sangka? Sekental-kental aaron aziz, jadi chef untuk cover majalah aroma! Rasanya kalau aaron memang expert memasak dan ada gelaran chef, confirm stesen tv akan berebut terbitkan rancangan memasak dan berebut nak gunakan khidmat aaron sebagai chef memasak untuk rancangan tu. Rating rancangan tu pun sure meletup.

aaron aziz jadi cover majalah aroma

Pada yang tak tahu apa kejadahnya majalah aroma ni, majalah ini ialah majalah masakan. Rasanya buat isteri  a.k.a suri rumah yang boleh memasak, kemungkinan besar majalah ini antara yang paling ditunggu-tunggu keluarannya setiap bulan. Mana taknya, setiap resepi yang terkandung dalam majalah ni simple cara pembuatannya tapi dalam masa yang sama amat menyelerakan. Even kita tengok gambar makanan je pun dah boleh buat kita rasa lapar. Serius. Memang berbaloi beli majalah ni sebab resepi yang diaorang bagi pun bukan satu dua. Banyak woo.

Anyway aaron aziz memang nampak fit untuk jadi chef. Cuma awatlah gambar senduk tu macam tu ye? Hehe. So pada yang berminat dengan majalah aroma, dapatkan segera di kedai berhampiran sebelum ia sold out.
Ranking: 5

{ 0 ulasan... read them below or add one }

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...