Gambar Yusry Dan Lisa Surihani Bercuti Di Singapura

on 21 May 2012

Gambar yusry dan lisa surihani bercuti di singapura! Lama rasanya aku tak update pasal pasangan ini. Jadi kali ini gambar saat percutian mereka di singapura aku kongsikan sebagai tatapan untuk korang yang rindukan pasangan ini. 


Cuma nak kata gambar honeymoon lisa surihani dan yusry tak boleh sebab ahli keluarga pun ikut sekali. Jadi kiranya bercuti jelah ni. Kalau dah singapura, tak sah rasanya kalau tak ke universal studio. Tapi yang buat aku tak boleh blah bila yusry buat muka comel disamping isteri tersayang. Macam kelakar pulak. Heheh. Anyway layankan lagi beberapa gamabr percutian diaorang di singapura sepanjang minggu lepas dengan klik readmore :






Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...