Man United Vs Sunderland Live Stream 13 Mei 2012

on 13 Mei 2012

Man united vs sunderland live stream 13 mei 2012 liga perdana inggeris! Kaki bola seluruh dunia mesti dah tak sabar nak tonton perlawanan ini. Aku rasa perlawanan nilah yang menjadi tumpuan kali ini kerana pasukan mana yang akan menjuarai EPL musim ini akan ditentukan malam ni. Perlawanan ni korang boleh tonton secara siaran langsung di astro saluran sport atau saluran espn.

Pada yang tak dapat menonton perlawanan ni di astro, jangan risau sebab aku akan sediakan video supaya korang boleh menonton perlawanan ni secara online. Kalau tiada video, aku akan gantikan dengan link web streaming. Video atau link aku akan letak 15 atau 10 minit sebelum perlawanan bermula.

*Tiada video nampaknya. Video yang aku letak sini dah kena banned sebab letak tak mintak izin. Huhu. Jadi aku gantikan dengan link. Korang cuma perlu klik je link tu dan pilih perlawanan yang nak ditonton.

Klik -> man united vs sunderland live stream
Ranking: 5

{ 0 ulasan... read them below or add one }

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...