Penyokong Bersih Boikot Johan Raja Lawak

on 13 May 2012

Penyokong bersih boikot johan raja lawak sebab persenda, perli mereka? Betul, memang betul khabar angin johan di boikot penyokong bersih. Semuanya bermula dari video bertajuk 'esok nak demo ni' yang menampilkan johan, afdlin dan harun salim bachik. Dan rasanya penyokong bersih terasa dengan watak johan yang seakan-akan perli bersih dalam video tu. 


Ala, faham-faham jelah lawak johan macam mana. Boleh kata lawak dia kebanyakkannya main redah je. Kena kat orang sensitif, memang melentinglah. Contohnya macam isu beberapa bulan lepas, yang kak ogy sampai nak saman dia tu.. Berbalik pada topik. Disebabkan video tu, ahli-ahli bersih serbu fanpage johan raja lawak. Tak cukup lagi, diaorang tubuhkan pulak fanpage kami boikot johan. Tak percaya korang check sendiri. Diaorang siap desak johan buat video minta maaf pada seluruh penyokong bersih yang terasa dengan lawak dia. 

Anyway, harap-harapnya johan ok jelah. Cuma tulah, pada aku selepas ni johan perlu sentiasa tapis idea lawak dia dan sebelum guna idea lawak tu, fikirkan dulu sensitiviti orang lain. Tak semua yang berhati kental dan bertelinga kuali. Heheh. Bawah ni ada video lawak tu. Klik readmore untuk tonton.



Ranking: 5

{ 1 comments... read them below or add one }

hatiAMIRA said...

alahh touching sgt org bersih ni . kata 'kuat' -,-


25 May, 2012

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...