Tasha Shilla Di Gosip Dengan Datuk

on 15 Mei 2012

Tak silap aku gosip tasha shilla dengan datuk ni dah lama diperkatakan. Even sampai sekarang pun, tak settle-settle lagi. Sampaikan gosip tu membawa ke gosip baru : kemenangan tasha di abpbh ditaja oleh datuk. Anyway rasanya pada mulut tempayan tu dah bolehlah berhenti bergosip pasal tasha ni. Sebab aku bawakkan penjelasan dari tasha sendiri pasal isu ni.



Kata tasha shilla :

Saya rasa saya dah jawab isu ni beberapa bulan lepas. Sebenarnya mungkin ada di kalangan peminat saya yang bergelar Datuk, atau saya mungkin pernah melayan mereka sebelum ini. Maksud saya dengan ‘melayan’ itu ialah melayan pelanggan-pelanggan di kedai prada di pusat membeli-belah pavilion tempat saya bekerja dulu. Mungkin ada dikalangan pelanggan itu bertaraf datuk. 

Saya rasa, ada pihak yang sengaja nak ‘provoke’ cerita yang kemenangan saya di ABPBH sebagai Artis Baru Popular pun ditaja oleh seorang Datuk walaupun sebenarnya peminat dan kelab peminat saya yang bekerja keras mengundi saya semasa musim ABPBH.

Jadi harapnya dengan penjelasan dari tasha sendiri ni akan menutup segala gosip pasal dia. Kemenangan dia di abpbh pun adalah hasil undi dari peminat dia sendiri. Bukan ditaja. Ada faham? Kredit info dan gambar : portal gua
Ranking: 5

{ 0 ulasan... read them below or add one }

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...