Video Seks Pembangkang : Adik Azmin Ali Sahkan Siapa Lelaki Itu

on 03 Mei 2012

Video seks skandal pembangkang : adik azmin ali pkr ummi hafilda sahkan lelaki itu abangnya. Dia yakin sepenuhnya gambar lelaki terbabit dalam skandal seks yang tersebar dalam akhbar dan beberapa blog tempatan ialah abang kandungnya. 

Dia juga mencabar azmin menafikan gambar itu bukan dirinya dengan membuat laporan polis. "Sebagai adik, saya kenal dengan abang saya. Potongan rambut, susuk badan dan cara berpakaian saya tahu itu memang dia." Beliau turut mendesak azmi mengambil tindakan undang-undang pada akhbar dan blog yang menyebarkan gambar tersebut untuk menjaga nama baik keluarga.

Katanya lagi, jika dia tak buat, beliau akan membuat laporan polis dan jika betul azmin ali lelaki dalam skandal seks itu, abangnya harus meletak jawatan sebagai wakil rakyat kerana tak layak menjadi pemimpin masyarakat. 

Ummi berkata, azmin sudah lama tak pulang ke rumah menziarahi ibunya, che tom yahaya, 78, yang semakin uzur. Azmin ahli parlimen gombak, mendakwa lelaki dalam gambar lucah itu bukan dia dan menganggap ia fitnah menjelang pilihan raya umum ke 13. 


Sumber (diolah semula tanpa mengubah maksud artikel) dari : Sinar harian
Ranking: 5

{ 0 ulasan... read them below or add one }

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...