Gambar Terkini Nurul Syuhada Nurul Ain Pakai Tudung

on 09 August 2012

Gambar terkini nurul syuhada nurul ain pakai tudung. Hari ini di rancangan Malaysia Hari Ini, beliau tampil dengan imej bertudung. Terima kasih kepada beberapa pengguna twitter yang updated status tentang imej terbaru beliau. Kalau tak, aku pun tak tahu sebab rumah sewa ini tiada televisyen.



Perkara yang baik mestilah diterima dengan baik. Penghijrahan nurul syuhada pasti diterima dengan baik oleh peminat-peminat beliau. Tapi masih tak dapat dipastikan status penghijrahan beliau ini. Adakah bersifat kekal atau sementara? Harap-harapnya bersifat kekal. 

Kalau kita tengok balik, penghujung tahun 2011 hingga pertengahan tahun 2012 ramai selebriti wanita berhijrah. Alhamdulillah, ini satu perkembangan yang baik. Semoga lebih ramai selebriti wanita akan terbuka hatinya untuk bertudung selepas ini. 



gambar nurul syuhada nurul ain pakai tudung



Ranking: 5

{ 2 comments... read them below or add one }

giga8 said...

Tapi baju. Macam pembungkus cempedak. Beketul sana. Beketol sini. Ni namanya alim kucin jer.


15 November, 2012
giga8 said...

Alim kucin jer tu


15 November, 2012

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...