Aku plak jd mangsa

on 31 August 2010

Selalu jugak dlm hidup ni,
aku diketemukan dgn situasi yg mane aku rasekan ia
agak bebal, sengal, xde common sense n sbgnye..

Tp ape yg menyakitkan hati bile hal2 mcm ni menyusahkn diri
individu yg tidak terlibat same skali dlm hal di atas.
Ya, skng ni aku salah 1 mangse akibat dr hal2 yg aku ckpkan.
Xprlula aku bgtaw hal ape.

Pokoknye skng ni,

Ape yg dpat dicapai sekiranye setiap hal dilakukan smbil lewa,
acuh x acuh saje?

Korang sndiri pun boleh fikirkn, kn?

Dah tu x psl2 yg xde kene mengene pun kene.
Bile ditegur, aku plak kene balik sbb die lg tua kira dia da bagus sgt la.
Mcm sial je?


p/s : Bile ko kene balik nnti ,mase tu aku tolong gelak je la.
       Len kali fikir gune otak bukan gune kepale lutut. Duh!
Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...