When 'Sayonara' gone wrong

on 06 September 2010

Perpisahan bagi aku 1 kitaran hidup yang perlu makhluk yang bernama manusia lalui. Tapi yang tak best bila tak jadi macam perpisahan yang sepatutnya jadi. Haishh berbelit pulak ayat aku. Em sepatutnya aku habis study bulan 1 tahun depan.. Tapi sebab kecuaian aku and kebangangan pihak admin kolej, aku terpaksa tangguh semester. Arghh!

Handphone aku pulak selalu je terpadam walaupun aku dah charge 1-2 jam. So pihak admin yang nak bagitahu aku pasal latihan industri ni, tak dapat contact aku.

Kebangangan pihak admin ni pulak, dah tahu tak dapat contact aku, contact lah student lain yang tinggal 1 hostel dengan aku. Bukannya kena buka balik laci document pastu selak balik satu satu. Yelah, dah tentulah rekod student simpan dalam komputer kan. Bila aku tanya kenapa, diaorang kata takda masa nak jaga student hostel. Jawapan apa tu?? Tekan tekan je keyboard, sekejap jela jumpa maklumat tu. Tak sampai 2 minit pun. Apa yang takda masanya?

Hm ni bermakna aku akan menamatkan pengajian aku dalam bulan 5 tahun depan..! Aku baru je berangan akan tamat study dengan jayanya bulan 1 tahun depan. Boleh terus konvo je.

Selamat tinggal melaka!

Sigh...





























*View yang paling aku suka tengok dari bilik aku bila dah nak mahgrib. Ya, bukan pantai, bukan awek. I'm gonna miss u melaka! Tunggu kepulangan aku lagi 4 bulan!

Ranking: 5

{ 0 ulasan... read them below or add one }

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...