Couple pegang-pegang, berpeluk-pelukan.. Yeahh mari menambah dosaa

on 11 February 2011

Couple ni bagi aku tak salah pun.. Bagi aku la.. Asalkan jaga batas, tahu apa yang patut apa yang tak dah cukup ok dah.. Tapi yang jadi masalah bila mula pegang-pegang, peluk-peluk.. Ni lah yang aku tengok masa aku dalam bas tadi. Bukan dalam situasi aku jelah, pendek kata majoriti couple-couple kat malaysia ni kebanyakkannya macam tu lah..

Apakah motif pegang-pegang, peluk-peluk ni? Salah 1 cara nak ekspersikan cinta ke? Hm dalam fikiran aku, mungkin ni yang dikatakan cinta sebab nafsu kot?



Pegang-pegang, peluk-peluk tanpa fikir orang belah kiri kanan.. Hilang terus sensitviti. Aku tengok orang sekeliling dah ngeleng-ngeleng kepala dah. Ada yang bukak mata besar-besar kalau-kalau aksi-aksi yang lebih hebat berlaku..

Bagi aku kalau dah kahwin oklah. Tapi couple ni.., pegang peluk 1 kemestian ke? Katakanlah tu salah 1 cara ekspresikan cinta.. Aku tak nampak lah pulak tu cara dia. Kalau kata salah 1 cara nak naikkan nafsu, ok aku memang setuju.. Kah kah..

Lain orang, lain cara dia. Kalau ditegur karang,  jawapan yang keluar : "Dosa aku bukan dosa kau!". Yang penting, bahagia. Dosa belakang kira. Orait?
Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...