Dah macam nak berperang pulak siap strategi bagai

on 04 Februari 2011

Bila bos ada..



Ok line clear!




Ni lah yang tak best bila dah kerja ni .. Nak update blog pun jadi 1 masalah. Nak kena atur strategi -banyak-banyakkan tab web browser untuk sorok tab blogger. Timming - Berapa lama bos aku lesap dan anggaran masa sebelum bos aku muncul balik. Kepantasan - Kepantasan tangan tukar blogspot ke photoshop balik bila bos macam nak usha aku buat kerja ke tak. Semua nak diukur! Dah macam nak berperang sampai kena ada strategi bagai ... 

Silap je salah 1 ni, confirm kantoi dengan bos. Bukan apa, aku kalau tak tengok/update blog selang 1/2 jam, mulalah aku meragam.. Tak senang duduklah, tensyenlah, benganglah, sakit kepala lah, perut laparlah, mati pucuklah ... Er ok tu melampau.

Sesiapa yang kerja atau bakal jadi pekerja dalam office, aku cadang korang buat je macam ni .. Jangan biar komitmen jatuhkan prestasi blog korang!
Ranking: 5

{ 0 ulasan... read them below or add one }

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...