Lawak pendek : Menangkap sebutan ayat dan ditukar ke ayat lawak

on 08 Februari 2011

Lagi 1 idea terbaik, gila tapi menjadi yang aku pernah tengok. Kenapa terbaik? Sebab siapa sangka dengan mendengar dan menangkap sebutan bahasa asing boleh ditukar ke ayat-ayat yang lawak? Kenapa gila? Sebab yang buat owner video ni sanggup dengar dari ayat ke ayat untuk ditukarkan ke ayat yang lawak nak mampus.. Kenapa menjadi? Korang kena tengok sendiri.

Sebenarnya ada banyak lagi video alih bahasa macam ni. Tapi bagi aku ni lah yang terbaik. 1st time aku tengok, aku gelak berdekah-dekah sampai member aku rasa hempuk je kepala aku kat dinding.. Hahahah..
Cakap banyak pun tak guna so apa kata korang layan video ni. Dijamin gelak berdekah-dekah sampai muka jadi merah. Kah kah.. Cirit or die?!















Sumber : youtube
Ranking: 5

{ 0 ulasan... read them below or add one }

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...