Aktiviti bila bosan kat opis

on 22 March 2011

Kad kahwin dah siap. Akak 1 opis aku ni pun senyap je. Kalau tak pantang dengar aku cakap 'kak dah siap' terus dia bagi job baru. Kali ni takde lebihan job kot. Hm boring dah ni. Ah berblog je la..

Tapi tengah berblog ni, aku terpikir aktiviti lain yang boleh dibuat bila dah takde keje kat opis ni. Antara aktiviti yang aku fikir selain berblog :

  • Berangan - Eh kalau berangan je tapi takde tindakan aku buat, tak guna gak. Perangai mat jenin tak best.
  • Tido - Eh tido membazir masa. Dah 6 jam membuta semalam cukupla.
  • Tengok dinding - Buang tebiat ke hape?
  • Main zip seluar - ?????

Erk.. Baik berblogging je!!

P/s : Korang buat apa bila bosan kat opis?
Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...