Lelaki suka perempuan yang sombong atau yang senang didekati?

on 23 Mac 2011

Tu dia.. So macam mana eh? Lelaki suka perempuan yang macam mana? Yang sombong (jual mahal) atau senang didekati? Pompuan-pompuan, jom usha pendapat lelaki yang sempat aku interview berhubung isu ni.
 


Zack, 26 - Dari pengalaman guwa 14 tahun jadi playboy, guwa suka yang sombong (jual mahal) Sebab 1 challenge bagi guwa. Pasal liat oi pompuan jenis ni. Daapat guwa tackle.., memang guwa puas. Lagi 1 pompuan yang jual mahal ni bagi guwa hot. Kalau yang senang didekati ni, alamak ai.. Tak mencabar langsung. 




Stem, 22 - Aku suka yang senang didekati! Pasal aku malas nak pening-pening fikiaq taktik/muslihat nak tackle diaorang ni. Buang masa ah. Mana tahu, tengah-tengah aku duk fikir taktik/muslihat tu kan, tetiba awek tu kene kebas. Aku gak melepas! Ngeee!!




Ronzi, 24 - Amacam dengan aku punya pose? Boleh masuk majalah Remaja tak? Heh! Tangkap gambar cepat! Ha? Oh soalan.. Sory lupa pulaks. Hm kalau aku, aku suka dua-dua.. 

Hm macam-macam pendapat ada. Bagi aku, 50% sombong, 50% mudah didekati. Kena balanced. Sebab? Kalalu terlalu sombong (jual mahal) sampai lelaki tegur pun tak respon, macam over lah. Memang lelaki tak suka rasanya. Kalau senang didekati pulak, bagi aku kena kurangkan la sikit.. Yelah kenalah jaga nama jugak. Nanti kalau orang sekeliling kata tak tahu malu, confirm melenting punya. So macam mana? Apa pendapat korang?
Ranking: 5

{ 0 ulasan... read them below or add one }

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...