Hari minggu korang buat apa?

on 10 April 2011

Masuk je hari ahad, mesti kita melonjak keriangan. Bagi yang bekerja la. Sebab cuti kan.. Aku pun cuke hari ahad ni. Eee cuke cuke cuke! Tapi problem dia, tak tahu ler nak buat apa hari minggu ni.. Hadoi..

Dari pagi tadi aku dok fikir nak buat apa hari ahad ni selain dari update blog.. Dapat beberapa idea tapi ada masalah pulekkk.

Membongkang (tido)? - Rasa macam membazir masa la

Lepak dengan member? - Member aku dah tak duk tampin lagi dah ='(

Lepak mapley? - Aku kalau lepak mapley mesti nak layan astro sekali.. Baru best. Tapi kan tokey tu asyik bukak hindustan jew. Kau masuk je mapley tu, citer hindustan - (sila ulang 2 kali ayat yang diboldkan untuk penghayatan yang maksima) Boringlah! Aku siap dah hafal dah semua citer hindustan tu siap dengan lagu-lagu dia sekali! Lagi 1 kalau awek ramai kat mapley tu, bolehla cuci mata. Tapi kalau takde camne??

Main gitar? - Takde crowd boringlah

Tengok tibi? - Huh.. Rumah aku ni.. Channel yang ada tibi 1,2, 3. Tak bernafsu aku nak tengok..

Warghhh.. Habis nak buat apa nih?? Korang yang ku sayang, silala cadangkan apa aktiviti yang seronok dibuat hari minggu ni! Arghh...
Ranking: 5

{ 0 ulasan... read them below or add one }

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...