Tanam bayi perempuan baru lahir

on 10 April 2011

HULU SELANGOR: Hanya kerana takut rahsia terbongkar, sepasang kekasih yang sudah terlanjur sejak setahun lalu akhirnya nekad menanam sendiri bayi perempuan yang dilahirkan tidak cukup bulan berhampiran tempat tinggal teman lelakinya itu.

Difahamkan, polis yang menerima panggilan berhubung kejadian terbabit segera ke rumah lelaki itu sebelum menahannya yang kebetulan berada di dalam rumah berkenaan.

Hasil pendedahan lelaki berkenaan, polis akhirnya menemui ‘kubur bayi’ yang baru dilahirkan teman wanitanya dalam keadaan ditutupi zink bagi mengelakkan dikesan orang ramai - Hmetro

Hishh.. Nak kata bangang karang, marah. Nak kata bodoh pun, marah jugak. Masing-masing bukan budak lagi. Dah boleh berfikir. Kapel-kapel yang dah terlanjur ni aku tengok, bila dah beranak je nak buang bayi la hape la. Paling teruk tanam bayi. Guna jalan yang singkat je bila nak selesaikan masalah.. Ingat nyawa tu hape??

Untuk kapel2 luar sana, bawak-bawakla ingat Allah kat atas tu..


Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...