Imej perempuan dapat no.1!! Yeahhhhhh

on 24 April 2011


Yehaaaa... Entri ni dapat no.1 dalam SERP google dari 1 juta result dengan keyword imej perempuan! Arghhh rasa nak pengsan pulekkk.. Nak pitam dah ni. Tilam mana tilam?

Ehem! Aku ekceli bukan nak target trafik pun dari entri tu tapi aku nak test keyword.. Kedudukan keyword tu kat mana. Nak ikutkan, kedudukan keyword imej perempuan kat bahagian entri tu silap.. Dari apa yang aku tengok otai-otai SEO buat, keyword patut ada kat permulaan ayat entri.. Hm ni kalau ada otai yang buat entri guna keyword sama, confirm entri aku tu jatuh ke bawah. Ahaks.. 

Lepas ni, mungkin aku akan buat 1,2 entri SEO yang trafik nak carik. Hm penting jugak sebenarnya entri SEO ni.. Macam pendekar kuda tu. Dapat 2-3k trafik sehari dari entri SEO je. Gila. Tak kisahla orang cakap trafik tu kosong ke hape.. Kau adalah kau. Dia adalah dia. Kita yang decide apa yang kita nak.. Hm.. Cuma yang aku musykil, mana si pendekar kuda tu dapat sumber? Untuk tahu update-update terkini tu?

Ok kalau nak korang nak belaja pasal SEO ni, pergi kat blog pendekar kuda. Oh lagi 1, ni SEO master ni, blog ariffshah. Banyak gila pasal SEO dalam tu. Korang cuma perlu rajin-rajinkan diri menggeledah je.. Okeh??
Ranking: 5

{ 0 ulasan... read them below or add one }

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...