Mana web yang bagus untuk translate bahasa ah??

on 18 April 2011

Grr... Mood agak down sekarang ni. Nak kata aku senggugut sebab datang bulan, takkan lah pulak. Sebab aku takde ovum.. Hm tak tahu kenapa.

Nasib baiklah kerja takde pagi ni. Kalau ada, memang ke laut la aku bawak. Bisnes kad akan jadi Busuk kad - contoh kalau aku buat jugak kerja time takde mood ni. Sebab takleh nak fokus. Keh keh..

So sekarang ni sambil berblog, aku buat report praktikal sikit-sikit.. Sebabkan tak tahu nak taip apa, aku mintak report praktikal member aku yang dah habis industrial training ni. Tapi dia punya bahasa inggeris pulekkk. Haishh agungkan sangat bahasa luar. Bahasa kita terkontang-kanting takde siapa pun pedulik.

Tak report ni, kalau bahasa inggeris baku tu takpe la jugak tapi yang skema punya. Mampus nak translate ni. Kalau rujuk kamus, bila la nak siap report aku ni.. Guna google translator? Arghh macam haram je. Aku pernah guna untuk translate 1 perkataan ni, tak ingat apa tapi memang ke laut la dia translate.. Tah pape =.=  Hm jadi sini siapa tahu eh web yang bagus untuk translate-translate bahasa ni?
Ranking: 5

{ 0 ulasan... read them below or add one }

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...