Exposed! (4) : Blog dia yang best gilak

on 04 Mei 2011

Blog ni antara blog terawal aku kenal. Lepas 2 bulan aku berblog, aku mula duk sibuk cari info pasal nuffnang. Google punya google jumpa blog ni. Baca entri lain, terus hati ni terpaut! Memang awesomeness!!

Template simple, cantik, rapi, kemas, sejuk mata memandang, menatang2 kat sidebar tersusun rapi. Memang tak berserabutlah kepala kau yang sedia berserabut tu bila masuk ke blog ni! Entri? Bagi aku dia ni bijak ah gabungkan info, mesej-mesej tersirat dalam entri-entri dia walaupun entri personal. Bijak kan? Hebat kan? Komen pun berduyun situ, nak kata apa lagi? Cuma brader ni jarang update sikit sekarang ni. Kalau tak.. pergh!!

Owner dia pun sangat friendly. Nice! Oh mana-mana blogger perempuan kalau kau single, boleh try usha brader ni k. Single lagi dia ni aku rasa. Hahah! Ok taknak cakap banyak, nak merayau - Picit!
Ranking: 5

{ 0 ulasan... read them below or add one }

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...