Exposed! (8) : Blog dia yang best gilak

on 09 Mei 2011

Blog ni, sebenarnya aku baru masuk 1 jam tadi. Aku masuk je, 'wow'. Then aku geledah entri-entri dia. Pergh gila kentanglah ini blog!

Template blog custome madelah aku rasa. Cantik 1 macam. Paling best template takde widget mengarut, loading laju. Memang tak terlelap atau membuatkan kita nak tekan pangkah bila masuk blog ni. Entri pulak, ish ish.. Aku kata ish ish bukan pasal tak best, tapi entri dia berinfo! Awesomeness!! Patutlah blog ni masuk ehem ehem..

Owner dia pun sangat peramah. Aku baru je tegur dia kat fb tadi walhal dah berbulan dah aku add dia. Keh keh.. Untuk blogger perempuan memang aku suggest lawat blog ni. Kenapa? Kau akan tahu bila pergi blog tu. Lelaki kalau nak terjah pun boleh. Kot lah nak cari awek blogger. Keh keh.. Ok malas nak cakap banyak, nak merayau situ sini picit!
Ranking: 5

{ 0 ulasan... read them below or add one }

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...