Exposed! (9) : Blog dia yang best gilak

on 10 Mei 2011

Lepas ni ruang exposed! akan diperluaskan lagi. Bukan takat blog dalam Bm tapi blog dalam Bi pun aku akan exposed. Sebab banyak blog dalam Bi yang bagus luar sana tu.. Serius rugi kalau tak baca.

Ok berbalik pada tajuk. Aku kenal blog ni masa empunya blog komen entri lama aku. Rajin jugaklah dia datang berkomen-komen. Tapi sebab aku tak pernah balas balik, terus dia tak muncul lagi kat sini dah. Ahaks! Jangan ikut perangai buruk ni ye..

Blog ni, pergh guwa cakap lu.. Lain dari yang lain! Template 2 sidebar tapi tak berat langsung! Laju je loading. Semuanya teratur kemas! Custome made ke hape? Entah tapi yang penting loading laju dan tak menyengat mata. Entri pulak ada info, kelakar, ringkas tapi padat. Paling best gaya persembahan entri dia yang tersendiri. Arghh memang awesome lah ini blog!

Ok malas nak cakap banyak. Kalau nak tahu kenapa aku gitu, kalau nak tambah kenalan, kalau nak tambah ilmu, kalau saja nak merayau, hah sini picit!!
Ranking: 5

{ 0 ulasan... read them below or add one }

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...