Biodata Aaron Aziz

on 03 April 2012

Biodata pelakon aaron aziz - Walaupun artis ni bukan artis tempatan, tapi aaron aziz berjaya memenangi hati kaki filem malaysia dengan lakonan dia. Tak silap aku, dia betul-betul jadi terkenal kat sini dengan filem kl gangster dan filem ombak rindu. Anyway, ni biodata dia.


Nama sebenar : Aaron mustapha aziz
Umur : 35 tahun
Tarikh Lahir : 23 Februari 1976
Tempat Lahir : Pasir Ris, Singapura
Kerjaya : Pelakon, Model
Filem : Kl drift, Kl drift 2, bohsia, shh dia datang, ombak rindu, pisau cukur datin ghairah, 2 alam,  kl gangster, endless days
Drama : Suspek, janji diana 1,2 and 3, permintaan aisyah, haryati II, sumayyah, emil emilda. bulan bertemu matahari, sadiq and co, cinta gila, rahsia hati, kasih tercipta, tangkal besi, akinabalu, habil dan qabil

Sebenarnya ada banyak lagi drama lakonan dia. Tapi aku tak larat nak listkan semua. Hehe sory. Pada peminat yang tertanya-tanya perkembangan terbaru aaron, dia sekarang tengah sibuk dengan penggambaran filem kl ganster 2 dengan kerat 14. Dan baru-baru ni, timbul khabar angin aaron dilamar pepsi sebagai duta produk dengan nilai kontrak Rm11.5 juta setahun. Cuma tak tahu lagi betul atau tak khabar angin tu.

Anyway, aaron memang pelakon yang hebat. Tabik 2 tangan terus pada dia. Semoga kariernya akan lebih maju dan makin bersinar. Lagi gambar : 







Tags : nama sebenar aaron aziz, biodata, gambar aaron aziz
Ranking: 5

{ 1 comments... read them below or add one }

shaf said...

minat jugak dengan aaron aziz ni...tq for the info :)


03 April, 2012

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...