Safee Sali Cerai Isteri Talak Satu

on 03 April 2012

Nampaknya jodoh safee sali dengan isteri tak berkekalan bila mereka sah cerai talak satu semalam di mahkamah tinggi syariah shah alam. Safee melafazkan talak dengan bersaksikan peguam kedua-dua belah pihak. Sebelum tu pada yang tak tahu siapa safee ni, dia ialah pemain bola sepak negara. 



Punca penceraian tak diketahui. Tapi penceraian ni dipersetujui oleh kedua-dua pihak. Hasil perkahwinan diaorang, diaorang dikurniakan 2 anak iaitu nur syasya safirna dan nur syaza syaqina. Aku difahamkan usia anak-anak safee ni masih mentah-mentah lagi. 

Hurmm dah takde jodoh nak buat macam mana lagi kan. Apa-apa pun heharapnya safee dan bekas isteri tak abaikan anak-anak walaupun dah takde sebarang ikatan lagi. Kesian kat anak-anak tu. 

Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...