Gambar Aaron Aziz Di Mekah

on 31 May 2012

Gambar aaron aziz di mekah! Ini dia beberapa gambar aaron aziz dan isteri di kota mekah untuk tunaikan umrah. Disebabkan puas aku merayau sana sini cari bahan (untuk update artikel) tapi tak jumpa, maka aku kongsikan beberapa gambar diaorang di mekah ni.

aaron aziz di mekah


Pada yang tak tahu, tak silap aku hampir 3 atau 4 minggu lepas aaron dan isteri berangkat ke mekah selama 2 minggu untuk menunaikan umrah tak lama selepas insiden zed zaidi pertikaikan kemenangan aaron di abpbh dan diaorang dah pun balik semula ke malaysia. Actually tak banyak gambar-gambar yang dapat dikongsikan sebab gambar yang ada memang sedikit. Tapi rasanya cukup untuk peminat aaron yang nak tahu macam mana keadaan dan suasana ketika aaron berada di mekah. Klik readmore untuk tengok lagi beberapa gambar.






Ranking: 5

{ 1 comments... read them below or add one }

♥ Nana BamBam ♥ said...

untung mereka dapat pegi mekah :)


31 May, 2012

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...