Asyik iklan je..

on 25 Mac 2011

Rasa annoying tak bila kita tengah sedap-sedap layan movie kat tibi, tetiba iklan.. Iklan sampai 2,3 minit. Lepas tu movie start balik tapi 5 minit je! Lepas tu iklan 2-3 minit.. Zzz...

Macam sekarang ni la. Aku tengah syok duk layan Narnia kat tibi 3 tu ha. Aku memang tak pernah tengok lagi movie ni. Uh ketinggalan eh? Bukan apa, sebab masa mula-mula movie ni keluar, aku macam tak tertarik. Aku suka cerita fantasy/adventure macam narnia ni, macam Clash of titans tu. Tapi Narnia ni tahla. Sekarang baru terbukak hati nak layan cerita ni.


Tapi tu la.. Baru je nak tengok si singa tu keluar, tetiba iklannn... Movie start baik tapi dalam 5 minit je lepas tu iklan balikkk.. Aih spoil! Baik aku hupdate blog nih!

Tapi nak salahkan 100%  siaran tv3 pasal banyak sangat iklan pun tak boleh.. Duit dari iklan tu yang diaorang guna untuk bayar pekerja.. Tu pasal iklan banyak. Tapi tetap anoying bagi audience..  Pasal menganggu. Hm Astro? Keadaan tak mengizinkan buat masa ni untuk pasang Astro.. Yeeer aku kuno.. Silalah gelak!
Ranking: 5

{ 0 ulasan... read them below or add one }

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...