Segmen Ben ashaari : Pendapat aku mengenai Ben ashaari

on 07 Mac 2011


Kenapa aku suka Gengblogger?
Gengblogger tempat ping entri. Kalau kena dengan cara, post kita akan masuk ke popular post hari ini dan dari situ trafik masuk macam air.. Siapa taknak trafik oi? Lagi 1 forum gengblogger tu sendiri.. Macam-macam yang pendapat yang kita boleh baca dan kita boleh ambil idea dari situ untuk buat entri. Kiranya sebab aku suka gengblogger ni : Tempat ping + perkongsian pendapat/idea.

Kenapa aku suka 1tube.my?
1tube.my ni ala-ala youtube. Tapi produk dari malaysia dan sebab nilah yang membuatkan aku tertarik. Bukan senang nak jumpa produk macam ni lagi-lagi kalau dari malaysia. Bagi sedikit je masa lagi dan aku yakin, 1tube.my boleh pergi jauh!

Pendapat aku mengenai 2 vlog Ben Ashaari
Actually 1 langkah yang bijak bagi aku. Promosi untuk 2 pihak sekaligus. Lagi 1 biasanya kita baca entri Ben Ashaari tapi bila tengok vlog Ben, feel dia tu lain. Lagi seronok dan penyampaian mesej tu lagi jelas sebab kita tengok Ben sendiri bercakap depan kita. Terus terang, ada sesetengah tips yang ben bagi dalam bentuk entri, kadang-kadang buat aku blur. Bila keluar je vlog dia, barulah aku faham.

Pendapat aku mengenai blog Ben Ashaari
Aku paling suka sekali Ben cerita pasal life dia, tips dan segmen.. Hm nak kata apa lagi? Kekerapan update yang tinggi, entri yang senang nak hadam, tapi ada pengisian dia. Sebab tu counter online blog Ben sentiasa hidup. Aku cuma pelik sampai sekarang macam mana Ben konsisten kekalkan pengisian entri tu..

Nak update banyak kali dalam sehari, siapa-siapa pun boleh buat tapi nak kekalkan setiap entri tu ada pengisian dia.., tak ramai yang boleh buat sebab nak kekalkan tu paling susah! Cis.. Sumpah jeles. Sampai sekarang aku tak puas hati dengan blog Ben.. Sebab tak habis korek rahsia lagi. Haha..

Nak join? Klik sini.
Ranking: 5

{ 0 ulasan... read them below or add one }

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...