Penjelasan Gambar Neelofa Berpakaian Bunny Girl

on 28 Mei 2012

Penjelasan gambar neelofa berpakaian bunny girl! Ini penjelasan dari neelofa tentang gambar seksi bunny girl yang tersebar di internet minggu lepas. Untuk makluman kepada yang tak tahu, berdasarkan sumber yang aku dapat, gambar dia berpakaian sampai macam tu sekali sebenarnya ialah gambar 3-4 tahun lepas!

gambar neelofa seksi, berpakaian bunny girl

Kata neelofa di utusan malaysia :

Dah tak ada modal ke nak buat cerita? Sebenarnya itu gambar lama semasa saya terlibat dalam pembikinan video muzik kumpulan tilu tiga atau empat tahun lepas. Persoalannya kenapa keluarkan gambar tu sedangkan itu gambar lama?  

Saya pelik macam mana mereka boleh keluarkan gambar tu semula. Kalau tak ada modal sekalipun nak naikkan rating blog masing-masing tak perlulah buat macam tu pada saya. Kumpulan tilu tu pun dah senyap sekarang tapi ada pula orang yang tak ada kerja ambil dan sebar gambar tu semula. Sejujurnya saya geram sebab mereka sengaja nak aibkan orang. 

Diharapkan neelofa dapat bersabar dengan mereka yang siarkan gambar-gambar berkemban tu. Hopefully dengan penjelasan dari neelofa sendiri ni, blogger-blogger yang siarkan gambar-gambar tu bolehlah removed gambar-gambar tu dari blog masing-masing. Tapi pada aku lagi molek kalau lepas ni neelofa sendiri elak dari berpakaian hot macam tu untuk elakkan kontroversi di masa akan datang.
Ranking: 5

{ 0 ulasan... read them below or add one }

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...