Wardina Terima Panggilan Lucah Dari Lelaki Gila Seks

on 28 Mei 2012

Wardina saffiyah terima panggilan lucah 2 kali dari lelaki gila seks! Lelaki yang membuat panggilan lucah itu mulanya mendakwa dirinya wartawan. Berdasarkan sumber kosmo online hari ini, semuanya bermula bila lelaki yang menamakan dirinya sebagai arif ini mengatakan dia bekerja di salah sebuah syarikat stesen tv dan ingin interview wardina.

wardina saffiyah terima panggilan lucah

Tetapi bila wardina tanya lelaki tu dari stesen tv mana, lelaki tu tak nak bagitahu. Lepas tu barulah lelaki tu bercakap lucah pada wardina. Kata wardina :

Mula-mula saya tak jawab panggilan telefon yang pertama. Pada pukul 9.15 pagi, lelaki itu menghubungi saya sekali lagi tapi bila saya tanya dia dari stesen mana, dia kata tidak boleh beritahu. Selepas itu dia mula mengeluarkan perkataan-perkataan yang saya sendiri malu nak sebut. Saya tak faham kenapa ada orang yang sanggup melakukan perkara seperti itu.

Untuk makluman, wardina dah pun membuat laporan polis tentang panggilan lucah dari malaun bernama arif ni. Sebagai amaran, wardina sempat update status di facebook wardina saffiyah official page beliau yang berbunyi "Buat arif yang membuat panggilan lucah pada saya, anda sedang dicari." Anyway, diharapkan wardina dapat bersabar dengan apa yang terjadi ni.
Ranking: 5

{ 0 ulasan... read them below or add one }

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...