Kemalangan Himpunan Jutaan Belia 2012 Video

on 27 Mei 2012

Kemalangan drag race himpunan jutaan belia 2012 video! Sesi drag racing sempena himpunan sejuta belia 2012 putrajaya bertukar tragedi bila kemalangan berlaku! Berdasarkan sumber, kemalangan terjadi apabila sebuah kereta mitsubishi lancer yang diguna pakai untuk sesi drag race tu hilang kawalan dan terbabas ke arah penonton.

video kemalangan drag race himpunan jutaan belia 2012

Berdasarkan sumber blog my media lagi, 10 orang cedera ringan dan 2 orang cedera parah dalam kemalangan tu. Yang kelakar apsal insiden kemalangan ni, sepanjang sesi drag race berlangsung penonton hanya dipisahkan dengan pokok hiasan, dan cuma sebuah ambulans je yang disediakan sebagai langkah keselamatan. Aik? Pihak polis pulak macam mana? Tiada langsung! Wah macam mana penganjur buat persediaan ni? Dah tahu ini sesi drag racing, kenapa tak optimum-kan ciri-ciri keselamatan untuk penonton yang menonton drag race ni? 

By the way, untuk tonton video kemalangan drag racing himpunan jutaan belia 2012, sila ke facebook blog blog ini dengan klik link yang aku bagi. Atas sebab-sebab tertentu, aku tak dapat letak video tu di blog ini. Klik link sebelah untuk ke facebook blog ni -> facebook blog akidazami.com
Ranking: 5

{ 3 ulasan... read them below or add one }

fiqas berkata...

pengajaran buat penganjur...


27 Mei, 2012
YanSaflina berkata...

penganjur hanya mengambil ringan ttg risiko kemalangan...


28 Mei, 2012
titan berkata...

huh..aku dah cakap..banyakkan polis..tak nak dengar lagi..


28 Mei, 2012

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...