Penjelasan Ikhwan Hot Fm Peluk Wanita Seksi

on 23 April 2012

Ini penjelasan dari ikhwan hot fm tentang gambar peluk wanita seksi - Macam yang kita tahu, sebelum ni heboh sekejap bila gambar dia peluk seorang perempuan seksi tersebar di beberapa blog. Aku rasa mesti peminat tertanya-tanya kenapa dia peluk perempuan tu? Teman wanita ke? Tak tahu halal haram ke? Actually sebenarnya bukan dia peluk. Tapi dia dipeluk ok? Ini penjelasan dari ikhwan sendiri pasal isu ni.


Kata ikhwan di mstar :

Secara jujur, saya mengaku saya amat terkejut bila isu ini timbul. Nasib baik isu ni tak menjejaskan karier saya. Pada yang tertanya-tanya, wanita itu tiada kaitan langsung dengan saya. Dia cuma pengunjung biasa yang mahu bergambar. Mungkin juga dia peminat saya. 

Bagi saya, sebagai selebriti, tak molek kalau menolak permintaan untuk bergambar. Lagi satu, kalau tengok balik gambar tu, saya tak peluk dia. Sebaliknya wanita itu yang peluk saya. 

Jadi pada peminat yang dah salah anggap pasal ihkwan, harapnya perbetulkan baliklah persepsi tu. Kalau nak tibai jugak, salahkan perempuan yang peluk ihkwan tu. Anyway pada yang tertanya perkembangan ihkwan, dia sekarang mula menjinak-jinakkan diri dalam penghasilan lagu. Nantikan lagu single ikhwan yang bertajuk sudah-sudah yang akan berkumandang di radio-radio tempatan tak lama lagi. 
Ranking: 5

{ 5 ulasan... read them below or add one }

mel berkata...

penjelasan ikhwan mmg tak boleh pakai..hehe


23 April, 2012
IamJoonet berkata...

kenapa ada air yang lain mcm depan dia..itu pun nk kena mintak penjelasan tu..hahaha


13 Julai, 2012
Mia Amila berkata...

I know he telling the truth,


09 Disember, 2012
Mia Amila berkata...

I know he telling the truth..


09 Disember, 2012
Mia Amila berkata...

I know he telling the truth,


09 Disember, 2012

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...