Ben ashaari ajak jadi budak sat!

on 15 April 2011


Karektor kartun aku minat : Sin Chan!


Kenapa aku suka sin chan? Kenapa aku suka sin chan? Kenapa aku suka sin chan? Sebab dia besttt... Aku suka sin chan sebab dia ni terus terang punya budak. Tak pikir pasal hati orang, main cakap lepas je. Sampai mak dia pun jadi mangsa kutuk dia. Keh keh..

Lagi 1 sebab, dia ni ada tabiat berbogel (keyword) atau telanjang (keyword) dengan maha selamba kepala otak dia. Aku teringin nak buat macam tu!! (bila dah ada rumah sendiri)


Kartun paling aku tak minat : Sailormoon!


Kenapa aku benci sailormoon? Kenapa aku benci sailormoon? Kenapa aku benci sailormoon? Sebab tak logik! Kenapa aku cakap gitu? Korang tengok sendirila kartun ni macam mana.. Lawan bagai nak rak dengan skirt yang singkat tu tapi tak pernah kantoi nampak seluar dalam!

Jika aku superhero, aku nak jadi : Batman!


Kenapa aku pilih batman? Kenapa aku pilih batman? Sebab baru betul punya hero! Tak payah kuasa-kuasa pelik macam superman tu, guna je kepala otak dan kelengkapan senjata sendiri dah boleh settlekan musuh! Ok lagi 1, tak nampak la sangat seluar dalam kat luar (sebab semuanya hitam) tu kalau nak banding superman.. Baju biru, seluar dalam merah. Bapak kontra. Malu siakkk.

Tak tahula segmen ni masih berjalan atau tak.. Ah balun jelah!
Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...